Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-27 00:05:08
Jei jau toks kietas kalbose esi išmok pvz. norvegų kalbą nuo nulio be
mokytojo.
Aš anglų iki dabartinio lygio be jokio mokytojo išmokau ir skaitau
geriau, nei kiti mokykloje anglų besimokę, bet ką kalba tikri anglai
niekaip nesuprantu, nes kiekviename regione tarimas kitoks ir kalba
greitai. Ką kalba CNN suprantu, ką kalba BBC iš dalies suprantu, ką
kalba kolega anglas nesuprantu. Tik nebuvęs Anglijoje gali sakyti, kad
anglų kalbą išmokti lengva. Londono anglų gerokai skiriasi nuo
Mančesterio anglų.