Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: MRT
Data: 2018-10-30 21:31:48
> Ką reiškia "geriau"? Kad rytais ne vieną butelį, o du butelius degtinės
> išgerti? Jei man būtų 17 metų galėtum makaronus kabinti kaip Lietuvoje
> gera, bet dabar aš turiu pakankamai patirties ir žinau, koks ten "geras"
> gyvenimas Lietuvoje dirbant už minimumą.

Tiesa sakant, jei tau lieka 900 Eur, tai klausimas ar ne uz LT minimuma
ir gyveni. Aisku Elektrenai ne i tema, bet kokiam Vilniuj ar
Kaune tikrai imanoma susirasti darba, kuriam daugiau nei MMA moka.
Kitas dalykas gal ir pragyveni uz LT MMA ten, bet tai ko dar neisleidai
siek tiek gyvenimo kokybe keicia - bent sioks toks saugumo jausmas.