Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-29 18:41:23
dabar eina dvi bangos griztanciu
zmones kelis metus pragyvene UK pasiilgsta tevynes grizta, labai daug is ju
po keliu/keliolikos menesiu pabruke uodegas ir sukande dantis grizta i UK,
svogerizmas lietuvoje dar isisaknyjes, korupcija klesti, dauguma ju is kaimu
ar miestieliuksciu

didele banga yra tokiu kurie atvaziuoja pabuna kelis menesius (ne
bedarbiai!) ir keikdami anglija grizta i lietuva, dauguma ju is didmiesciu
(Vilnius/Kaunas/Klaipeda)
didzioji dalis emigrantu like:) sniegas stringa anglijoje, tampa
konkreciomis darzovemis, gyvena nedideliuose kambariukuose, dalinasi bendru
toletu/virtuve/gardenu, viska ka uzdirba isleidzia ant
nuomos/maisto/smutkiu/trumpu atostogu/alkoholio