Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-28 22:28:42
Na Londe tai cia toks iskreiptas pavyzdys. Nederetu lyginti didziausio
europos miesto su Vilniumi. Ne tas kalibras. Didieji miestai prasciau
uzdirbancius tiesiog sutrina i miltus ir isveja uz miesto ribu.

Manau gyvenant Vilniaus dydzio mieste uzdirbti "normaliam" gyvenimui
pavyktu - kirpyklos, dantistai ir ne tik tesco vistiena turetu buti
ikandami statistiniam gyventojui.