Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-29 22:27:50
Pamanyk i Anglija vien tik inteligentai suvaziavo ir ten sudo nera:)
Ypac tokiuose namuose kur dalinasi kelios seimos. Tik nejuokink.

Jeigu suprastejo kaiminyste elektrenuose tai reikia nesti mieles is ten
ir tiek ziniu. Ne vienintelis miestas Lietuvoje lyg ir. Bet nebutina
nusibelsti taip toli vien del myzanciu sunu...