Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-27 14:21:35
Čia kiekvienas angliškai kalba skirtingai. Aš suprantu angliškai, aš
nesuprantu konkrečių žmonių ką kalbą. Lygiai tas pats - išmok
lietuviškai ir nuvažiuok į Žemaitiją - daug suprasi? Vienas kalba
aiškiai, kitas marmaluoja sau po nosim karštą bulvę burnoje laikydamas.
Tai kaip išmoksi? Aš su anglu kalbėjau šia tema - jis pats sakė - gyvena
viename kaime, bet nesupranta kito kaimo gyventojų ką kalba. Jei tikri
anglai vienas kito nesupranta, tai ko čia ant manęs varot? O ir varo čia
tie, kurie 100 metų Anglijoje nebuvę ir nežino kaip eiliniai anglai kalba.