Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Kenis
Data: 2019-03-08 21:39:37
mačiau tą laidą, berods "Reidas" (nes kažkaip Vaičikauskas akyse
vaidenas), solenizantas toks švelniai tariant keistas pasirodė, jau
šitas sakau, tai papuolė, pripūtė jei gerai pamenu 0,22, ten Šiauliuos
kažkokia berods šventė buvo ir ekipažas stovėjo ant kelio į Klaipėdą ir
"gaudė", tai jei gerai pamenu, tai jį paleido , bet tas sako, kad
kregždutę (-s) tik valgiau, pats pasiprašė perpūst vėliau (už 15-20
min), pareigūnai sutiko...perpūtė...0,00...

istorijos atomazga po n metų....papasakota ši istorija dyrikui (mano),
nubėgo pas sekretaršą, paprašė kregždučių, buvo patiektos 3-4 ir
suvartotos, nubėgo pas saugumietę...į triubelę ypootė 0,06...kažkas yra
tose kregždutėse :)