Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-26 10:21:51
eSSas <trach@tibid.ax> wrote:

> Visa sita giesme - del 0.01 promiles sukeltos baudos? Tai ne ranku kastracija gi.

Taip. Nes furistas ar motociklo vairuotojas kelis šimtus euru gali
susimoketi ir už tiek, būdamas visišku abstinentu.

Jei geria
O jei negeria ir vairuoja?
ir vairuoja, gali metams persikvalifikuot i geria ir gipsa sukineja,
uzdirbs ne ka maziau. Nes kita patetiskoji pilietija gali pradeti vardinti,
ka istabaus sugeba girtas furistas uz vairo, ir tos istorijos kur kas
labiau sukrecia nei "metai be teisiu bl3t nx".

O jei abstinentą metams paliekam be teisių, o girto su dviem promiles
nepagaunam? Kaip tada?

> Tu tikrai rasai ne is pravieniskiu sanatorijos? Klausimas retorinis

Užduotis ši klausimą sau. Jei nematai, kaip iš anksto nuteisiami, tie ,
kurie išvedami STT su antrankiais (o po to išteisinami), jei nematai , kaip
pagautas žalias lapas su 0.1 promiles išvadinamas alkoholiku, kaip
paverčiamas su 0.41 promiles baisiu alkoholiku.  Ir kaip tokie neskiriami
nuo tu, kurie prisiliobe iki 2-3 promilių girti važinėja kaimuose, ir
nelabai kas juos gaudo...  kaip džiūgauja tauta, kai užtveriama autostrada
ir visi turi stoveti virš valandos (teko man pačiam stovėti, po to radau
kur nusukti ir apvažiuoti tikrinimas, nes butų tekę dar valanda stoveti...)
ir rezultate randami 2 su 0.45 promiles (perskaičiau kita diena
spaudoje)....  vietoj to, kad naktį per žiūronus (ar kameras) pastebeti
Vilniaus naktinius barus ir patikrinti iš ten išėjusius ir sėdusius už
vairo. Ar dažniau per šventes pasivažinėti policijai po provincija, ir,
įpusėjus šventėms, patikrinti išeinančius is parduotuves su buteliu ir
sedancius už vairo.... ir baruose prie išėjimo įrengti alkotesterius, kad
kiekvienas išeinantis galetu pasitikrinti (ta mačiau USA, ir puikiai veikė)

Audrius K.