Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 20:36:26
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:

> Remiesi moksliniais tyrimias apie alkoholio kiekio itaka organizmui
> (kuri gal netieseine) ar tik savo MANAU?

Remiuosi moksliniais tyrimas. Nuorodų neprašyk, neieskosiu. Ir bendrai,
ponas manote, kad puse Europos durnesni už mūsų seimo narius?

> Nera moksliniu tyrimu patvirtinanciu koreliacija?
Yra moksliniai tyrimai, kurie teigia, kad gali skirtis apie 30-40%.

Visa tai tik astrologija?

Alkotesteris yra tik indikatorius parodantis, kad žmogus gėrė, gėrė daug ,
gėrė labai daug...

> patikslinu - ne mano supratimu, GALI BUTI

Yra moksliniai tyrimai, tai irodantys. Mano supratimas yra grįstas
moksliniais įrodymais.

> mano supratimu subarikas yra shudas,o tamoyt valti su juo visiska
> huinia. siulau priimti tai draudziancius istatymus.

> Ne, nes skiriasi irodinejimo teises dalis baudziamojoje ir
> administracineje teiseje. Bet kam tai rupi...

Man po...hui teisiniai isvedinejimai. Aš negaliu suprasti, kaip galima
zmogui metams atimti galimybe dirbti ir užsidirbti pragyvenimui lėšų  (pvz
furistui) siaipsau ( neįsitikinus, kad jis tikrai kaltas). O va lygtinai
nuteisti - tai jau ne. Jau kitokia teise pradeda galioti... nors seniau
abiem atvejais remdamosi kraujo tyrimais. Ir tai buvo pakeista tik
policijos lėšų taupymo sumetimais (ir pataikius ant bangos, kad kažką
įpūtė, tai jau kaltas. Kaltas, ir viskas. Nors net testeriu gamintojai
pripazista, kad juos tenka kalibruoti (dėmesio: kalibruoti, o ne tik
patikrinti ) kas pusmetį.... neskaitant neapibrėžtos koreliacijos (
neapibrėžta todėl, kad priklauso nuo daug faktorių)

Jei jau nori taip taupyti lėšas, tai galejo įstatymą pakeisti, baudžiama
pagal promiles iskvepiamame ore...  bet matyt, suprato, kad pasaulyje butų
apsijuokę.

Audrius K.