Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 18:21:30
Vytas <privatus123@yahoo.com> wrote:
> Blemba Audriau, nesitikėjau... :(

Aš nepritariu tam, kad ta pat bausme už 0,41 ir 1,39 promilės. Taip pat
nepritariu, kad turistai gauna bauda už 0,01 promiles (kas gali būti
matavimo netikslumas. Ne paklaida, o tiesiog netikslumas dėl išgertos
giros) Mano supratimu, tai nesiremia jokiais protingumo kriterijais ir yra
absurdas. Aš suprasčiau, kad baudos dydis priklausytų nuo promilių. Taip
pat teisių atėmimas prasidėtų nuo maždaug 0,8 promiles (nes Airijoje,
didžiojoje Britanijoje lyg ir tokia leidžiama alkoholio koncentracija
kraujyje.)
Be to, pagal įstatymą yra numatytos baudos už alkoholio kiekį kraujyje, o
matuojama - alkoholio koncentracija iškvėpiamame ore (kad tai nėra tas
pats, senai moksliškai yrodyta) o baudžiama pas mus pamatavus alkoholio
koncentracija iskvepiamame ore... mano supratimu, nustačius su alkotesteriu
kažkokia koncentracija, turėtų būti tiriamas kraujas (ypač kai gresia
didele bauda ir teisių atėmimas) žiūrėk, paaiškėtų, kad tas žmogus iš
tikrųjų blaivesnis...

O už dideli girtumą gal būt turėtų dar griežtinti . ...

Audrius K.