Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-26 10:49:44
eSSas <trach@tibid.ax> wrote:

> As truputi nesupratau - kraujo tyrimai uzdrausti patapo, ar kaip?

Ponas naujiena sužinojo, ar ką? Kad policija jau daug metu nebeveža kraujo
tyrimams, o pats savarankiškai - pirma, per valanda ne visada spėsi. Antra,
jei buvo mažas promilių kiekis- bus teigiama, kad jau po pusvalandžio
organizmas išskaidė dalį, ir todėl nėra pagrindo netikėti alkotesterio
parodymais...tampysies ilgai, o naudos nulis . Nes teismu praktika - kaltas
po defaultu...

Ar per brangus teisumo irodymui - tai gal tada dzin tas teisumas?
Ne per brangus, o realiai - praktiškai neįmanomas.

> Ir kodel girto su 2 promilem turetumem nepagaut?

O ką, neskaitai, kiek girti padaro autoavarijų? Ir, kaip taisykle, ne su
0.41, o su 1.5, 2 ir daugiau..

> A, mes cia globalias teisetvarkos ir teisekuros problemas sprendziam. Supratau.

Gaila, kad taip lėtai . Aš niekur negyniau girtu. Aš būčiau už
efektyvesniais priemones (o ne parodines) ir mažesne žala nekaltiems.

> Zek, turiu tau patarima - omnitel.politics yra keli urodai, kuriuos
> neprosal butu grazint i doros kelia. Nenoretum pabandyt juos perauklet?
> Daug kas, iskaitant ir mane, butu dekingi

Tingiu. Man jau ir čia atsibodo.

Audrius K.