Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-25 22:28:54
kadangi musu loginio mastymo ir mokslisniu metodiku ekspertas jau
nustate, kad teiseja nieko nesupranta, tai galiu patvirtinti - jei
tikrai ne viska supranta. Ir todel kviecisasi eksepertus. Ir visai idomu
buna ju paklausyti, kai tokie newsu "ekspertai" bando destyt panasius
briedus, o rimti ekspertai ant pirstu isaiskaina taip, kad aisku ne tik
teisejui bet ir man pasidaro. Ir vienas is aiskinimu, kuri teko girdeti
buvo butent apia tiksluma. Kadangi tai ne tiesiogiai mano sritis, tai
isimianiau tik pacia ideja. Alkoholis kraujyje su alkoholiu plauciuose
koreliuoja ganetinai tiksliai ir tai irodyta moksliskai. Tieisogines
koreliacijos nera - yra funkcija. Ir kai buvo ivestos mazesnes ribos -
0.2, buvo byloje islilusi diskusija, ar gali aparatas prie tokiu mazu
reiksmiu buti tikslus. Tai pasirodo toms mazoms reiksmems vidinis
paklaidos koeficiantas yra smarkiai padidintas ir realiai aparatas daug
didesne tikimybe, akd parodys mazessni lygi, o ne didesni. Ir tie
koeficientai metrologinese metodikose dabar jau yra numusti iki minimumo.

Del netiesioginiu matavimu, tai irgi geras argumentas is "mokslo
atstovas". Ko tai netiesioginis matavimo budas moksle manau jau
pripazistamas tusktancus metu, bet kokiam alhashui teisme norisi
isvartyt, kad jis su tuo nesutinka. Tegu...