Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-26 10:28:20

On 2019-02-26 10:17, Audrius K wrote:

> Blogai, kai yra išankstiniai įsitikinimai.

Paimamme Lietuvos keliuose vairuojanciu pilieciu skaiciu. Randame tarp
ju vairuojanciu kieki. Randame tarp ju kieki, kuriuos yra sustabdziusi
policija ir liepusi pusti. Randame tarp ju abstinentu skaiciu. Ir
randame tarp ju tuos, kuriems sugedes irenginys parode daugiau nei
leistina norma. Ir tada paimame dar tuos, kurie buvo nuteisti teisme.
Taip - mano isankstinis isitikinimas, kad tokiu turbut nera.

> Taigi ne karta rašiau - leisti vairuotojui reikalauti kraujo tyrimo ir
> remtis jo rezultatais. Klaidos tikimybe sumažės dešimtis ar šimtus kartu.

Nes tu taip galvoji? Blogai, kai yra išankstiniai įsitikinimai.