Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Kenis
Data: 2019-03-08 21:20:31
va čia man ir keista, kaip deklaruojamas "frufesorius" nusileidžia iki
durnių lygio, nes gi yra teorija "neverta ginčytis su durnium, nes
norint laimėti ginčą su juo, teks nusileisti iki jo lygio, bet kai
nusileisi iki jo lygio, tai jis tave užvartys savo lygio nenuginčijamais
įrodymais/faktais/etc"...žinodami tai, daugelis su Audrys'u, Gintu,
Julium ir nesiginčija (bent jau outside o.politics), bet darau
prielaidą, kas šitas chemijos (?) frufesorius yra toks labiau low level
frufesorius...

P.S. visada yra tikimybė, kad susidariau klaidingą įspūdį, jeigu taip
tai gerb. prof. tikiuosi man atleis ;)