Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: eSSas
Data: 2019-02-25 20:43:27
On 25/02/2019 20:02, Audrius K wrote:

> Aš įsitikinęs, kad tai, kas pusei Europos laikoma visiškai nepavojingu
> girtumu teturi būti baudžiama taip, kaip baudžiama už nemaža 1.39 promiles
> girtumą.

O Čekijoje yra 0 promilių leistina ir ne daugiau. Ką darysim?

> Matai, aparatas VISADA rodo vėjus, tai yra rodo kažką, kas nežinomu dėsniu
> koreliuoja su alkoholio koncentracija kraujyje. O baudžiama už

Tai, kad tu to dėsnio nežinai, dar nereiškia, kad jo nežino niekas.

> koncentracija kraujyje, ir visiems teisininkams tai yra OK. Ir, jei nori
> tiesos, t.y. turi pats tikrintis ir bylinėtis teismuose.  Mano supratimu,

Beje, alkoholio kiekio nustatymas kraujyje yra tokie patys burtai. Taip
kad gyvenime tiesos nėra.

> jei alkoholio matuoklis rodo 0.41 iskvepiamame ore, tai kraujyje gali būti
> ir pvz. , 0.3, ir 0.6... gali būti ir visiškai nekaltas, gali būti ir
> girtesnis...
>
> Ir to įrodymas yra tai, kad, kai gresia baudžiamoji atsakomybė, yra
> tiriamas kraujas. Staiga alkotesterio reikalavimai pasidaro nepatikimi
> (t.y. patampa tokiais, kokie jie is tikro yra...).  Ir atsisakymas tirti
> kraują ir pasitikėti alkotesterio parodymais buvo priimtas seime norint
> sutaupyti policijos pinigu (aš dar pamenu, kodel keitė prieš tai buvusia
> tvarka)

Alkotesterio parodymai yra ne tokie patikimi, kaip kraujo tyrimas. Todėl
tikslesnis metodas yra patikimesnis.

Kad yra ir policijos suinteresuotumas taupyt (biudžeto) pinigus - kita
giesmė, neverta jų suplakti

S.