Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-25 20:07:21

On 2019-02-25 20:02, Audrius K wrote:

> Aš įsitikinęs, kad tai, kas pusei Europos laikoma visiškai nepavojingu
> girtumu teturi būti baudžiama taip, kaip baudžiama už nemaža 1.39 promiles
> girtumą.

Remiesi moksliniais tyrimias apie alkoholio kiekio itaka organizmui
(kuri gal netieseine) ar tik savo MANAU?

> Matai, aparatas VISADA rodo vėjus, tai yra rodo kažką, kas nežinomu dėsniu
> koreliuoja su alkoholio koncentracija kraujyje.

Nera moksliniu tyrimu patvirtinanciu koreliacija? Visa tai tik astrologija?

> Mano supratimu,
> jei alkoholio matuoklis rodo 0.41 iskvepiamame ore, tai kraujyje gali būti
> ir pvz. , 0.3, ir 0.6... gali būti ir visiškai nekaltas, gali būti ir
> girtesnis...

mano supratimu subarikas yra shudas,o tamoyt valti su juo visiska
huinia. siulau priimti tai draudziancius istatymus.

> Ir to įrodymas yra tai, kad, kai gresia baudžiamoji atsakomybė, yra
> tiriamas kraujas. Staiga alkotesterio reikalavimai pasidaro nepatikimi
> (t.y. patampa tokiais, kokie jie is tikro yra...).

Ne, nes skiriasi irodinejimo teises dalis baudziamojoje ir
administracineje teiseje. Bet kam tai rupi...