Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: eSSas
Data: 2019-02-28 19:34:55
On 28/02/2019 08:04, Audrius K wrote:
> Spaudos neskaitai?

Skaitau ne tą. Viskam akių neužtenka.

> Čia yra trečias faktorius - skirtingi organizmai alkoholį skaldo skirtingu
> greičiu.  O realybėje tai gali būti taip. Važiuosi visiškai blaivas, jų
> apdaužytas (persales, perskaitęs ar kitaip sugadintas) testeriu parodys
> pieno riebumą (patikra tik kas puse metu, sugerti gali ir praėjus savaitei
> po patikros) tau parodys 0.41, tu važiuosi tirtis, gausi nulius, o teismas
> paaiškins, kad, kol vaziavai, issiblaivei... Būsi laimingas?

Ne. O dabar galim pakalbėt apie tokio įvykio tikimybę?

> Teismas rezultatus isklausys bet kuriuo atveju. Ar (ir kada) atsizvelgs -
> LP pasakys.
>
> O man nepatinka. Nes nėra 100% patikimu ir negendančių matavimo
> priemonių...

Gyvenime egzistuoja tik dvi garantijos: gimei ir mirsi. Visa kita...

> iskilus kalbai apie visuomenei gana rimtai pavojingas veiklas.
>
> Ar tikrai 0.41 promiles yra visuomenei super pavojinga veika? Tu tuo tikrai
> įsitikinęs?

Jo, tokia riba greičiausiai ne. Bet juk galima kalbėti ir apie 1.51?

> Nepagalvoji, kad pats bet kada gali susidurti?

Mėgstu vertinti tikimybes. Loterijose man nesiseka.

> O gal vis tik mažiau visiems reiktu džiaugtis, pamačius parodines
> priemones?

Ne, parodinių priemonių nemėgstu. Ir nesureikšminu juos taikančių bukumo.

> Beviltiškos tik todėl, kad pas daugelį išankstines nuostatos ir
> nesusivokimas matavimuose... taip nei vienas ir nesuprato, kad iskvepiamas
> oras ir kraujas nėra tas pats... ir alkoholio koncentracijos ten
> skirtingos... ir koreliacijos nežinomos ( besidraskantys, kad žinote -
> užrašytite čia formule su nuoroda i šaltini)

Koreliacijos žinomos jau virš pusę amžiaus, vienok. Čia rasi formules:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26270605

Smagaus skaitymo,

S.