Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: eSSas
Data: 2019-02-25 21:43:25
On 25/02/2019 21:10, Audrius K wrote:

> Ir kuo tai susiję ?

Baudų už alkoholio kiekį kraujyje diskrecija, pavyzdžiui. Berods apie
tai diskusija?

> Alkotesteris jo nežino tai tikrai. Ir tame yra problema. Jei kas sugebėtų
> ta dėsnį sukišti i alkotesterį, nebereiktų kraujo tyrimu...

Oh my. Čia kalba apie matavimo metodus, o ne absoliučius dalykus. Nes
alkoholio kiekis kraujyje yra tik priimtas atitikmuo apsvaigimui
vertinti. O tu stumi apie kažkokius dėsnius alkotesteriuose. Kokius beje
dėsnius - nesugebėjimo orientuotis aplinkoje? Tai nėra tokių dėsnių, yra
tik ribinių reikšmių susitarimai.

> Netiesa.
>
> Taip
>
> Tai, ką galima matuoti, kas apibrėžiama išmatuojamais skaiciais ir
> paklaidomis, turi būti ir matuojama metrologiškai patikimais būdais .   O
> ne matuojamas laikas, o baudžiama už kilogramus....

Kaip rašyta, alkokolio kiekis yra ne siekiamybė, o tik sutartas matas
apsvaigimui vertinti. Jei kartais pasakysiu naujieną, nepyk -
alkotesteriai irgi metrologiškai tikrinami. Dar vienas susitarimas.

> Kodel? Juk jis metrologiškai patikrintas ir įvertinta jo paklaida. Čia
> klausimas ponui...

Nes alkoholio kiekis kraujyje ir iškvepiamame ore yra susijęs per
iškvepiamo oro kiekį. Pasiskaityk wiki, ten apie alkotesterius visai
aiškiai parašyta. Net aš supratau.

> kaip kraujo tyrimas. Todėl
>
> Kodel tikslesnius?

Nes kraujas etanolį iškvepiamam orui atiduoda plaučiuose, taigi yra dar
vienas papildomas žingsnis jo kiekio vertinime. Alkoholis iškvepiamame
ore nesvaigina, todėl pirminis šaltinis yra kraujas. Nepyk, paprasčiau
paaiškint nemoku.

> Ponas, jus nesupratote esmės. Esmės, kad alkotesteris ir kraujo tyrimas
> matuoja skirtingus dalykus. Matuoja pakankamai tiksliai, bet skirtingus
> dalykus. Čia tas pats, kaip apšviestumą lauke matuoti su laikrodžiu. Kaip
> apie nuvažiuotą kilometražą matuoti su kuro bako rodykle. Visi šie
> matavimai koreliuoja, tačiau su per daug sunkiai apibreziamais ir realybėje
> nežinomais dėsniais...

Niekam tie dėsniai neįdomūs, girtas traktoristas tai ne kosminio zondo
orbitos į Plutoną programeris - pakaks statistinės apibrėžties tikslumo

> Esmė ne tame.

Esmė tame, kad koreliacijos pakankamos. Furistui, kuriam atrodo kitaip,
pats laikas mesti gerti ir vairuoti - pradžiai pakaks bent vieno iš dviejų.

> Aš jų neplauki. Aš tik matau nesąmones ir neteisybe. Ypač, kai šneka eina
> apie 0.01 promiles tikslumus...

Taip, toks tikslumas yra nesamonė formaliosios logikos prasme. Kaip
nesamonė apie formaliosios logikos subtilybes kalbėtis su įkalusiais
furistais. Viskam savo vieta ir savas laikas

S.