Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-26 09:43:24

On 2019-02-26 09:22, Audrius K wrote:

> Idomus tu. Nesuvoki, kad matuojama viena (su žinoma neapibreztimi),
> baudžiama už kita (su kuo koreliacija  nepilnai žinoma),

Nesuvoki, kad tau ta koreliacija nežinoma.

> atmetame klaidos,
> gedimo tikimybe (laikome, kad ji lygį absoliučiam 0) , baudžiam žiauriai
> ir teigiam, kad viskas gerai.

Žiūrėk. Realus pavyzdys šį rytą. Šiandien pas mane buvo svečių, ryte
namie judesiukas. Nusileidžiu į pirmą aukštą, matau, kad tulike ilgai
dega šviesa. Stukteliu su kumščiu į duris, iš ten garsas - "Nu
teeeeeet....". Žiūrint metodologiškai, aš atlikau netiesioginį matavimą
(neatidarinėjau durų ir neskaičiavau), kuris duoda man kokybinį
rezultatą - kažkas ten sėdi feisbukuose ir kiekybinį - vienas balsas.
Tu, kaip metrologijos ekspertas, bandai man išaiškinti, kad aš nieko
nesuprantu apie savo namus, ten gal atsiliepė autoatsakovas, o tulike
labai pasistengius telpa trys asmenys, todėl galime kalbėti tik apie
intervalą 0-3 ir dar nežinom kas ten sėdi. Vat ir su tokia versija tu
bandysi eiti į teismą, aiškinti teisėjui, kad jis nėra gyvenęs mano name
ir nieko įrodytui jis negali. Maladiec.