Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 22:08:35
eSSas <trach@tibid.ax> wrote:

> Baudų už alkoholio kiekį kraujyje diskrecija, pavyzdžiui. Berods apie
> tai diskusija?

> Oh my. Čia kalba apie matavimo metodus, o ne absoliučius dalykus. Nes
> alkoholio kiekis kraujyje yra tik priimtas atitikmuo apsvaigimui
> vertinti.
Čia viskas gerai.

O tu stumi apie kažkokius dėsnius alkotesteriuose.
Aš apie tai, kad  alkotesteris NEMATUOJA alkoholio kiekio kraujyje. Norint
ji sužinoti, reikia atlikti perskaičiavimas...

Kokius beje
> dėsnius - nesugebėjimo orientuotis aplinkoje? Tai nėra tokių dėsnių, yra
> tik ribinių reikšmių susitarimai.

Negalima tartis apie vienas reikšmes, matuoti kitas, ir sakyti, kad taip
susitarta...

> Kaip rašyta, alkokolio kiekis yra ne siekiamybė, o tik sutartas matas
> apsvaigimui vertinti. Jei kartais pasakysiu naujieną, nepyk -
> alkotesteriai irgi metrologiškai tikrinami.

Jie tikrinami, kaip matuoja alkoholio kiekį ORE. O ne kraujyje. Jauti
skirtumą?

Dar vienas susitarimas.

Ne susitarimas.

> Nes alkoholio kiekis kraujyje ir iškvepiamame ore yra susijęs per
> iškvepiamo oro kiekį. Pasiskaityk wiki, ten apie alkotesterius visai
> aiškiai parašyta. Net aš supratau.
Paskaityk ne tik Wikipedia. Nustebsi. Nes dabar, matau kad dar nesupranti,
kaip jie susiję (kaip koreliuoja)

> Nes kraujas etanolį iškvepiamam orui atiduoda plaučiuose, taigi yra dar
> vienas papildomas žingsnis jo kiekio vertinime. Alkoholis iškvepiamame
> ore nesvaigina, todėl pirminis šaltinis yra kraujas. Nepyk, paprasčiau
> paaiškint nemoku.
Truputi daugiau pasigilink prieš man aiškindamas...čia išeina kaip pirmoko
aiškinimas dvyliktokui...

> Niekam tie dėsniai neįdomūs, girtas traktoristas tai ne kosminio zondo
> orbitos į Plutoną programeris - pakaks statistinės apibrėžties tikslumo

> Esmė tame, kad koreliacijos pakankamos.

Jos nepakankamos reikalaujamam tikslumui pasiekti. Dėl to ir diskutuoju,
dėl to ir keliu klausimą.

Furistui, kuriam atrodo kitaip,
> pats laikas mesti gerti ir vairuoti - pradžiai pakaks bent vieno iš dviejų.

Jis ir negėręs gali gauti bauda. Ir nieko jam nepavyks įrodyti. Deja.

> Taip, toks tikslumas yra nesamonė formaliosios logikos prasme.
Nepamiršk, kad už tiek furistas gali gauti padoria bauda...

(Pradžioje leisdavo pūsti viena karta. Dabar , pakankamai prisisike, jau
leidžia pūsti pakartotinai (perskaitė alkotesteriu manualu dalį). Manai,
tai įvyko  siaipsau?)

Audrius K.

Kaip