Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 20:02:11
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> jei tau netinka intervaline baudu skyrimo tvarka, kole manai,kad
> zingsnis 0,1 teisinga?

Aš įsitikinęs, kad tai, kas pusei Europos laikoma visiškai nepavojingu
girtumu teturi būti baudžiama taip, kaip baudžiama už nemaža 1.39 promiles
girtumą.

> I ir tikrinti krauja niekas nedraudzia savanoriskai, jei isitikines, kad
> aparats rodo vejus.

Matai, aparatas VISADA rodo vėjus, tai yra rodo kažką, kas nežinomu dėsniu
koreliuoja su alkoholio koncentracija kraujyje. O baudžiama už
koncentracija kraujyje, ir visiems teisininkams tai yra OK. Ir, jei nori
tiesos, t.y. turi pats tikrintis ir bylinėtis teismuose.  Mano supratimu,
jei alkoholio matuoklis rodo 0.41 iskvepiamame ore, tai kraujyje gali būti
ir pvz. , 0.3, ir 0.6... gali būti ir visiškai nekaltas, gali būti ir
girtesnis...

Ir to įrodymas yra tai, kad, kai gresia baudžiamoji atsakomybė, yra
tiriamas kraujas. Staiga alkotesterio reikalavimai pasidaro nepatikimi
(t.y. patampa tokiais, kokie jie is tikro yra...).  Ir atsisakymas tirti
kraują ir pasitikėti alkotesterio parodymais buvo priimtas seime norint
sutaupyti policijos pinigu (aš dar pamenu, kodel keitė prieš tai buvusia
tvarka)

Audrius K.