Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-02-26 10:13:37
Visi matuojami dydžiai yra išvestiniai.
Pvz. Įsivaizduojamą slėgį padangose matai žiūrėdamas į manometro rodyklę.
Kuri rodo kampą, priklausomą nuo jėgos, kuri suka ašelę, kuri atsiranda
dėl uždaro kreivos formos indo deformacijos kai jį veikia slėgis.
Yra dafiga vietų, dėl ko matavimas gali būti netikslus. Tam ir taikoma
metrologinė patikra bei matavimo paklaidos.