Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 21:54:39
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:

> Labai susijusi argumentacija abejuose sakiniuose. O kodel ne kita puse
> europos vadovautis?

Ne taip supratai. Jei bent puse Europos už kažką nebaudžia, tai gal tai
nėra didelis nusikaltimas. Už 1.39 baudzia visa eu. O pas mus ta pati
bausme...

> Esu girdejes tokius argumentus teisme ir ne karta. Labai linksma arba
> liudna - ziurint kieno puseje esi. Nu bet musu teismai gi durni.... Nors
> jau koki 10 metu, jei kita puse su advokatu,tai tokio dalyko neisgirsi -
> nesinori pazorintis pries teiseja del kokio filosofo.

Problema įstatymuose. Teisėjai vadovaujasi įstatymais ir savo įsitikinimu.
O moksliniai tyrimai teisininkams iš vis sunkiai suprantami. Jiems - tai
kita galaktika. O aš kaip tik esu iš tos galaktikos. Aš remiuosi logika ir
moksliniais tyrimais. Ir aš negaliu suprasti įstatymu, kurie bando paneigti
mokslinius įrodymus, ir teismu, kurie nemato, kad istatymai prieštarauja
logikai ir moksliniams įrodymams.

> Taip, sitoje vietoje sutinku - tu negali suprasti, nes tai ne tavo
> sritis. Taip. Tai ne mano sritis. Bet mano sritis yra matavimai,
> moksliniai tyrimai. Logika. Ir aš puikiai matau teisininku nesamones...

Audrius K.