Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-26 10:37:59
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:

> Paimamme Lietuvos keliuose vairuojanciu pilieciu skaiciu. Randame tarp
> ju vairuojanciu kieki. Randame tarp ju kieki, kuriuos yra sustabdziusi
> policija ir liepusi pusti. Randame tarp ju abstinentu skaiciu. Ir
> randame tarp ju tuos, kuriems sugedes irenginys parode daugiau nei
> leistina norma.

Mes nežinome ir negalime žinoti , kiek tokiu buvo. Nes save jie apginti
neturėjo JOKIŲ galimybių.

Ir tada paimame dar tuos, kurie buvo nuteisti teisme.
> Taip - mano isankstinis isitikinimas, kad tokiu turbut nera.

Tai - tik pono įsitikinimas.  Nieko daugiau.

> Nes tu taip galvoji?
Tai, kad kraujo tyrimas tikslesnius, moksliškai įrodyta.
Tai, kad matavimo rezultatas gaunamas patikimesnis matuojant 2 metodais,
taip pat moksliškai įrodyta. Klaidos tikimybe mazeja pagal formule
Tbendra=Talkotesterio x Tkrtyrimo.

Blogai, kai yra išankstiniai įsitikinimai.
Čia taip kas pona. Aš aiskiai parašiau formulėmis.
Audrius K.