Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-25 21:22:19

On 2019-02-25 20:36, Audrius K wrote:

> Remiuosi moksliniais tyrimas. Nuorodų neprašyk, neieskosiu. Ir bendrai,
> ponas manote, kad puse Europos durnesni už mūsų seimo narius?

Labai susijusi argumentacija abejuose sakiniuose. O kodel ne kita puse
europos vadovautis?

> Alkotesteris yra tik indikatorius parodantis, kad žmogus gėrė, gėrė daug ,
> gėrė labai daug...

Esu girdejes tokius argumentus teisme ir ne karta. Labai linksma arba
liudna - ziurint kieno puseje esi. Nu bet musu teismai gi durni.... Nors
jau koki 10 metu, jei kita puse su advokatu,tai tokio dalyko neisgirsi -
nesinori pazorintis pries teiseja del kokio filosofo.

> Man po...hui teisiniai isvedinejimai. Aš negaliu suprasti, kaip galima
> zmogui metams atimti galimybe dirbti ir užsidirbti pragyvenimui lėšų  (pvz
> furistui) siaipsau ( neįsitikinus, kad jis tikrai kaltas). O va lygtinai
> nuteisti - tai jau ne. Jau kitokia teise pradeda galioti...

Taip, sitoje vietoje sutinku - tu negali suprasti, nes tai ne tavo sritis.