Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-25 21:10:58
eSSas <trach@tibid.ax> wrote:

> O Čekijoje yra 0 promilių leistina ir ne daugiau. Ką darysim?

Ir kuo tai susiję ?

> Tai, kad tu to dėsnio nežinai, dar nereiškia, kad jo nežino niekas.

Alkotesteris jo nežino tai tikrai. Ir tame yra problema. Jei kas sugebėtų
ta dėsnį sukišti i alkotesterį, nebereiktų kraujo tyrimu...

> Beje, alkoholio kiekio nustatymas kraujyje yra tokie patys burtai.
Netiesa.

Taip
> kad gyvenime tiesos nėra.

Tai, ką galima matuoti, kas apibrėžiama išmatuojamais skaiciais ir
paklaidomis, turi būti ir matuojama metrologiškai patikimais būdais .   O
ne matuojamas laikas, o baudžiama už kilogramus....

> Alkotesterio parodymai yra ne tokie patikimi,
Kodel? Juk jis metrologiškai patikrintas ir įvertinta jo paklaida. Čia
klausimas ponui...

kaip kraujo tyrimas. Todėl
> tikslesnis metodas yra patikimesnis.

Kodel tikslesnius?

Ponas, jus nesupratote esmės. Esmės, kad alkotesteris ir kraujo tyrimas
matuoja skirtingus dalykus. Matuoja pakankamai tiksliai, bet skirtingus
dalykus. Čia tas pats, kaip apšviestumą lauke matuoti su laikrodžiu. Kaip
apie nuvažiuotą kilometražą matuoti su kuro bako rodykle. Visi šie
matavimai koreliuoja, tačiau su per daug sunkiai apibreziamais ir realybėje
nežinomais dėsniais...

Esmė ne tame.

> Kad yra ir policijos suinteresuotumas taupyt (biudžeto) pinigus - kita
> giesmė, neverta jų suplakti

Aš jų neplauki. Aš tik matau nesąmones ir neteisybe. Ypač, kai šneka eina
apie 0.01 promiles tikslumus...

Audrius K.