Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: MRT
Data: 2019-02-26 18:59:57
> Man po...hui teisiniai isvedinejimai. Aš negaliu suprasti, kaip galima
> zmogui metams atimti galimybe dirbti ir užsidirbti pragyvenimui lėšų  (pvz
> furistui) siaipsau ( neįsitikinus, kad jis tikrai kaltas).  <...>

jei furistras pripute 0,41, tai kokios bedos.. juk ne nuo giros matyt?
jam bauda jau nuo 0,01 bauda priklauso.. pripucia [0,01-0,40] intervale,
susimoka bauda ar bylinejasi, bet be pragyvenimo saltinio juk nelieka..

del 0,01 = "lengvas neblaivumas" jau kiek IMHO perlenkta su proporcingumu..
jei visokius su 0,39 paleidzia nenubaude, tik pilnom kelnem,
tai gal galejo ta "lengva neblaivuma" susitart ir laikyt nuo tarkim 0,05 iki 0,40..

aisku su tuo 0,01 tikslas buvo ibaugint, tarsi viena cia veikeja akivaizdziai pasieke :)