Tema: Re: UmU6IFN0b3bEl2ppbWFzIG5lc3VzaW1va8SXanVzOiAxNzo1OTo0NSAoKB!=29
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-28 08:04:33
eSSas <trach@tibid.ax> wrote:

> 1. Jo, tik is taves suzinojau.
Spaudos neskaitai?

Mane tikrino vieninteli karta, seniai ir rado 0.
Pas mane irgi niekad nėra radę. Ir kas is to? Jei su nupususiu testeriu
pamatuos, “rasti” gali bet kam...

> 2. Spesi ar nespesi, bet yra alkoholio sudeginimo koreliacijos
> priklausomai nuo kuno mases ir praejusio laiko.
Čia yra trečias faktorius - skirtingi organizmai alkoholį skaldo skirtingu
greičiu.  O realybėje tai gali būti taip. Važiuosi visiškai blaivas, jų
apdaužytas (persales, perskaitęs ar kitaip sugadintas) testeriu parodys
pieno riebumą (patikra tik kas puse metu, sugerti gali ir praėjus savaitei
po patikros) tau parodys 0.41, tu važiuosi tirtis, gausi nulius, o teismas
paaiškins, kad, kol vaziavai, issiblaivei... Būsi laimingas?

Teismas rezultatus isklausys bet kuriuo atveju. Ar (ir kada) atsizvelgs -
LP pasakys.
> 3. Man patinka tokia teismu praktika,

O man nepatinka. Nes nėra 100% patikimu ir negendančių matavimo
priemonių...

iskilus kalbai apie visuomenei gana rimtai pavojingas veiklas.

Ar tikrai 0.41 promiles yra visuomenei super pavojinga veika? Tu tuo tikrai
įsitikinęs?

> Kaip visada: nesusidures, tai neskauda.
Nepagalvoji, kad pats bet kada gali susidurti?

> Tai ne "nepagauna", o "neisgaudo". Kaip metrologijos mokslu daktarui
> savokas deretu skirti. Ir tai is principo skirtingos problemos.

> As irgi. Visiskai. Bet nu o ka dabar daryti - kirst miska ir kersyt gamtai?

O gal vis tik mažiau visiems reiktu džiaugtis, pamačius parodines
priemones?

> Gaila, kad taip letai.
>
> Kaip bicas su beviltiskom iseiginem pozicijom gince,
Beviltiškos tik todėl, kad pas daugelį išankstines nuostatos ir
nesusivokimas matavimuose... taip nei vienas ir nesuprato, kad iskvepiamas
oras ir kraujas nėra tas pats... ir alkoholio koncentracijos ten
skirtingos... ir koreliacijos nežinomos ( besidraskantys, kad žinote -
užrašytite čia formule su nuoroda i šaltini)
Audrius K.

draskeisi ilgai, nuobodziai ir visiskai be perspektyvu. Pas politiksus
pritap