Tema: Re: Apie OLED
Autorius: amenox
Data: 2018-02-21 09:13:50
Jo, buvo buvo kažkada tokie siūlymai, gaila nepalaikė "dauguma", būtų
eilinis šaunus miręs grupsas. Nors tai nieko nebūtų pakeitę, visi jie
visvien sėdėtų o.tv.lcd ir rašinėtų tą patį. Aplamai didesnė dalis šio
grupso kontento tai lcd vs plazma, užkniso jau. Ačiū dievui bent apie CRT
jau niekas nerašo. :)

"Darenas"  wrote in message news:p6j3ru$66s$1@trimpas.omnitel.net...

taip, tai jau seniai turejo buti: omnitel.tv.plazma :) ... na bet tada nuo
pradziu butu tik 3-4 zmones.