Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-14 21:20:47
Aš kalbu ir kalbėjau apie DPI - DOTS PER INCH. Ar reikia šiuos tris
žodžius versti į lietuvių kalbą? Kuo skiriasi taškai ant ekrano, ant
popieriaus, ant belekokio paviršiaus? TAŠKŲ KIEKIS COLYJE. Jūs ble jau
nervinti mane pradėjot savo bukumu. Tupye i eščio tupee. Atsiranda
vienas tūpas, galvoju jau tūpesnio nebus, bet pasirodo klydau, atsiranda
dar tūpesnis už tūpą, kuris nesupranta, kas yra TAŠKŲ KIEKIS COLYJE ir
kliedi apie visokius CMYK. Gero oro, paskutinis postas, su tūpais
beviltiška bendrauti.