Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Kesha
Data: 2018-02-19 09:41:03
Darenas formulated the question :
> As nusipirksiu dar kokius 5 tv, viena filmams, kita zinioms, pornuchai
> kazkokio irgi reikia, negrus ziureti per plazma, baltuosius per lcd?
> :DDDDDDDDD

miegamajam kaba 32" senas sony lcd (vaikui gerai prieš miega multikus
žiūrėt), virtuvėje, kaip pagrindinis, kažkoks LG 27" ant palangės
žinioms ir visokioms laidoms žiūrėti (jei nebūtų telios su atsukimo
galimybe, tai skristų jis nachren, kaip nereikalingas). O filmams -
projektorius su ekranu.
Kažkaip vieno teliko neįsivaizduoju (tiksliau įsivaizduoju, bet labai
nepatogu).
Ale ir įdomūs žmonės, kažkaip sunkiai supranta, kad įpročiai ir
poreikiai labai skirtingi pas visus, ir jei tik kažkas ne taip kaip pas
juos, tai galva sprogsta...
;)