Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-02-09 18:33:14
2018-02-09 18:01, Caponi rašė:
> O technologija jau visai kitas reikalas, jei taip vartyt, tai galim
> nesunkiai padaryt išvadą, kad UHD su OLED davė ir duos ateityje daugiau,
> nei praradom su FHD ir plazmom.

O ar dėl to kas nors ginčijasi? Mano nuomone tai net ir FHD OLED davė
maždaug tiek pat, kiek praradome su FHD plazmom.

Vat klausimas ar UHD LCD davė daugiau nei netekome su FHD ir plazmom. Ir
mano nuomonė yra, kad nedavė.

Ir aplamai užsiciklinę visi ant UHD, bet realiai HDR yra daug
reikšmingesnis dalykas nei UHD. Pvz. man jei duotų rinktis UHD non-HDR
teliką vs HDR non-UHD teliką, aš net nesusimąstydamas imčiau HDR.