Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-17 11:04:45
tam debilui neisaiskinsi, jis pasileis balta fona ir kaifuos nuo mirgejimo,
kuri mato tik jis ir dar kazkokie mistiniai zmones

"Bronco"  parašė naujienų news:p5st2o$1te$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-02-12 07:50, Darenas wrote:
> Dar karta, visi ta mirgejima mato, reikia parodyti kur ir kada jis yra,
> lygiai tas pats su lcd cloudingu.

Kuria tu prasme naudoji žodi "mato"? Prie tam tikrų aplinkybių, žmogui
parodžius ir paaiškinus ką matyti? Tada taip, tada greičiausiai visi
pamatys mirgėjimą ir cloudingą pas LCD. Bet aš kalbu apie tai, ar žmonės
tai pastebi naudojant plazminį TV pagal jo tiesioginę paskirtį - žiūrint
filmus! T.y. ne specialiai sumodeliuojant situaciją ir ieškant trūkumų,
o šiaip, kai sėdi ir žiūri sau atsilošęs fotelyje filmą.

Tai, va, taip naudojant plazminį TV, labai labai retas žmogus pastoviai
matys mirgėjimą. Apie tai aš kalbėjau! Tik apie tai! Ar iki šiol nesuvoki?

Jei nepatinka mano nurodyti 2-3%, bala nematė, tegul būna 5%, bet
daugumai yra visiškai dzin tie plazmos mirgėjimai, net kai jie sekundei
ar dviems turi šansus mirgėjimus išvysti.

Kiek pas mane per 10 metų buvo pažįstamų ir draugų, nei vienas ne karto
neužsiminė apie jokius mirgėjimus, bet kas atkreipdavo dėmesį į labai
gerą vaizdo kokybę, tokių tikrai pasitaikydavo. Bet didžioji dauguma
žmonių iš viso tuo nesidomi. Greičiau jau sulauksi komentarų dėl TV
dydžio, o ne dėl sukalibruoto ir THX ar fengshui standartus atitinkančio
vaizdo :)

O, pvz., pats matai pastoviai plazmos mirgėjimą, kai ji rodo TV laidas
ar filmus? Ar net nebandei plazmos pažiūrėti pas ką nors namie, o ne
prekybos centre? Ar tik parėkauti njusuose poreikis yra didžiulis? :)

Koks tikslas iš viso būti heiteriu kažkokios nors technologijos ir lįsti
į diskusijas, bandant tą technologiją "apšikti"? Man tai nesuprantama.