Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sail
Data: 2018-02-08 14:34:51
Siek tiek apie plazmu progresa ir ju ekrano filtra.

2006 nusipirkau 42 coliu panasoniko plazma, ir ji mane dziugina iki siol. Ir
kiti pamini, kad vaizdas geras.

Tad 2012 berods pasidariau upgreida i 55 panasoniko plazma.

Pastaciau, ziuriu is virsaus apacios nifiga taip normaliai nerodo, kaip
senoji. Cia grupse apsviete - progresas, idejo ekrano filtra, ir dabar
matymo kampai jau ne tokie dideli, kaip senuose modeliuose. Nuostabu.

Su mirgejimu tas pats. Senoji mirga, nu bet minimaliai, tad netrukde nei
diena nei nakti.

Naujoji deja tik nakti veikia normaliai, nes, prisitaikydama prie kambario
apvietimo (kur saules beveik niekada nera), diena mirksi visais baltais
fonais.

Va taip vystesi ta technika. Jei butu 2006 modelis 55 -60 dydzio, va tada
butu liux.