Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-02-09 19:22:02
2018-02-09 19:05, Sniegas rašė:
> Aš pirmą sykų HD pristatymą pamačiau gal 1986 - 1987 metais per 20 cm
> įstrižainės nespalvotą televizoriuką. Kiek metų praėjo iki HD atsiradimo
> buityje? 20? Po 20 metų nuo dabar juoksiesi pamatęs HD vaizdelį.

Matau, kad tu nepastebėjai vieno dalyko: technologija kai atsiranda, ji
labai greitai vystosi, paskui jai artėjant prie tubulumo, tas vystymasis
garosi vis lėtesnis ir lėtesnis.

Paimk kad ir tavo dažnai pavyzdžiu kišamą fotografiją. Kai atsirado
pirmieji skaitmeniniai fotikai, ju kokybė buvo kraupi. Tačiau kasmet ji
ženkliai gerėjo. Bet tas gerėjimas mažėjo, mažėjo ir iš esmės pradėjo
stagnuoti. Paimk 2018 metų fotika ir 2013 metų fotiką... Na ir grynai
vaizdo kokybėje pagerėjimo faktiškai visiškai jokio.

Arba garsas. Paimk tu devinto dešimtmečio muzikinius įrašus ir paimk
dabartinius. Dėl tam tikrų ypatybių tai dabartiniai net ne geresnės, o
prastesnės kokybės.

Tai vat panašiai ir su vaizdu. panašu, kad HDR iš esmės paskutinis 2D
vaizdo pagerinimas. Ateityje ko gero tik 3D holograminis vaizdas gavi
perversma padaryti, bet tai nešviečia, kad greitai kažkas tokio atsiras.