Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-17 08:14:23
On 2018-02-16 18:01, Sniegas wrote:
> Taip, problemos. Aš rašau apie dydį, tamsta apie spalvą. Skrenda dvi
> karvės, viena į pietus, kita su taškučiais.

Atskrido jau :) Tu rašyk nors apie sferinius arklius kosTmose, nieko
bendro PPI neturi su taško dydžiu. PPI parametras nusako, kiek "pixelių
yra colyje". Ir viskas! Čia tavo eiliniai klystkeliai į lankas.

PPI parametras determinuoja tik kažkokius teorinius pikselio ribinius
dydžius, bet nieko konkrečiai nenusako. Nes patys pikseliai gali būti
sudėtiniai iš kelių subpikselių, jų formos pačios įvairiausios, plius
tarp jų dar tarpai yra.

Pasigrožėk savo mėgstamų LCD "taško" dydžiais:

http://lcdtech.info/en/tests/lcd.pixels.structure.htm

Jei bent vieną REALŲ tašką kaip SPAUDOJE atrasi ir apskaičiuosi jo dydį
vien iš PPI, tau karšti sveikinimai nuo bobutės iš kaimo :)