Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-14 21:26:33
Koks skirtumas DOTS PER INCH, ar POINTS PER INCH? Ir tas, ir tas
lietuviškai verčiamas kaip TAŠKAS. Palygink mobilaus telefono ekrano DPI
ir TV DPI ir pasakyk, kad nėra skirtumo vaizdo detalume. Ble susirinko
publika, tikrai galima pagalvoti, kad vaikų darželiui kompiuterius
nupirko. Intelekto pas publiką nerasta, ir vargas su teksto suvokimu.