Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-09 08:37:49
Dar po poros menesiu ir 400 negaila butu...

Butent, as zinodamas, kad plazmos mirga, kiekviena karta sedeciau prie tv ir
laukciau baltos spalvos, kad isitikinti kad mirga, po keliu menesiu
ispyrciau ekrana ir rami galva. :)
Kazkam raudonas veidas, nu pasiemei zmogu su kalibratorium ir sutvarko
spalvu problemas. Taip rodys gal 10-15% prasciau nei plazma, bet nemirges ir
nereiks myzt i bata del memory efektu kas sudaro 90% mano smegenims
problema.

Beje idomu ar yra ispejimas perkant plazma, kad ji mirga? Del isdegimo tai
manau, kad yra, nes net funkcija ekrano sveitimui yra kaip kuriuose.
Nes jei nera, tai grazinti gali bet kuria kaip broka... :)

Darenas