Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Caponi
Data: 2018-02-09 18:01:41
Neišsisukinėk - "Ką tas UHD duoda nuo FHD? Ypač ant visokių ~50"
ekranų?" - turim įvardintą raišką ir įstrižainę, problema tavo teiginio
būtent čia ir yra.

O technologija jau visai kitas reikalas, jei taip vartyt, tai galim
nesunkiai padaryt išvadą, kad UHD su OLED davė ir duos ateityje daugiau,
nei praradom su FHD ir plazmom.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/