Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-14 17:45:35
On 2018-02-14 11:50, Sniegas wrote:
> nes jei jums ekrano DPI skiriasi nuo spaudos DPI diskutuokit ir
> vaidinkit protingus tarp savęs, aš out. Sorry guys.

Tai kad tu sėkmingai pats save kompromituoji be kitų pagalbos. Koks dar
ekrano DPI? Kur tu tokį parametrą ekranams iš viso matei?

Ekranų parametras yra PPI, o ne DPI, jau nekalbant apie tai, jog tu
normalaus dydžio (42" and up) televizoriaus ekrano su 300 PPI niekur
pasaulyje nerasi. Nebent kada nors ateityje, kai pasirodys 16K ar net
32K telikai :) Net daugumos mažiukų aukščiausios klasės ultrabook
nešiojamų kompiuterių monitoriai tiek ppi neturi. Mobiliakų ekranuose
tik gali tokios eilės ppi parametrus išvyst, o ne telikų.

Pvz. koks ten pas tave 4K LCD samsungas, 65" colių? Tada tavo teliko PPI
yra apie ~68 :)

Dar nori papasakoti apie tai, kaip tu puikiai skiri 72 vs 300 DPI
televizorių temoje? :)