Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-06 22:37:09
Sutinku. Va, kaip tik prieš 10 metų - 2008 metais aš pradėjau dirbti
parduotuvėje. Nieko apie plazmas tuo metu nežinojau, nesidomėjau, nes
neturėjau joms pinigų. Ir prisireikė pakeisti seną CRT televizorių.
Kadangi dirbau parduotuvėje turėjau laiko pereiti per lentynas ne vieną
kartą. Žiūriu vienas TV išjungtas žalias ir rezoliucija jo 1024*768.
Klausiu kolegos, kas čia yra taip. Sako, čia plazma. Po to įjungė ir jį,
ir šalia stovėjusius LCD su CFL pašvietimu. Na, plazmos blankus
vaizdelis, nešvietė tiek, kiek LCD. Kelias dienas aš ten į juos
spoksojau, lyginau ir nupirkau HD ready Samsungą 40" už 2550 litų
(bešenyje dengi). Tas TV Samsungas 40" ir lig šiol džiugina mano tėvuką,
o aš 2015 paėmiau 55" Samsungą. Dar buvo kartas, kai pirkėjui
pensininkui nuvežėme į namus berods Philips plazmą, jei atmintis
nepaveda, 10 metų praėjo. Įjungėm sugaudyti kanalus - mirga ant balto
fono. Va tokia ir istorija. Nieko neturiu prieš plazmas, kaip
technologiją, bet kad jos ŽYMIAI GERIAU rodo už LCD tikrai nesutinku.
Juoda geresnė, a v ostalnom tai nieko toje technologijoje gero. Ir
storos, ir zirzia, ir energijos gerokai daugiau srebia. Aš labai jautrus
CRT mirgėjimams ir nepirkau plazmos daugiausiai dėl kvailos rezoliucijos
ir dėl mirgėjimų. Aš štai ką tik žiūrėjau Two and a half men per DE TNT
Comedy HD - na, vaizdas tikrai geras, veidai ne raudoni, viskas ten
gerai su mano LCD Samsungu. Jūs gal SD turinį per LCD žiūrite, kad
sakote per LCD veidai plastmasiniai? Aš štai turiu Panasonic HD video
kamerą - per kompo monitorių žiūrint filmukus atrodo gerai, paleidus per
55" Samsungą veidai tikrai plastmasiniai. Kai teisingas turinys ir LCD
rodo ne ką blogiau už plazmą. Nėra ten tokios tragedijos, kaip
plazmafilai čia piešia.