Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-19 14:23:01
On 2018-02-19 09:40, Keswrote:
> Ale ir įdomūs žmonės, kažkaip sunkiai supranta, kad įpročiai ir
> poreikiai labai skirtingi pas visus, ir jei tik kažkas ne taip kaip pas
> juos, tai galva sprogsta...
> ;)

Ir dar nesupranta, jog žmonės kartais ne vieno kambario bute gyvena. Net
kokia prasmė būtų apsiriboti vienu televizoriumi, man visiškai neaišku.
Dar labiau neaišku, kodėl visi 2, 3 ar 4-i televizoriai turėtų būti vienodi?

Todėl viskas organiškai ir gaunasi. Telikas svetainėje, virtuvėje ar
šikinyke statomas bile koks ar tiesiog atlikęs po apgreido, nes per jį
bile kas ir bus žiūrima, o kartais net pastoviai nežiūrima, tik jis fone
sau burbuliuos. O toje vietoje, kurioje žiūrimas kinas, statomas pats
didžiausias ir kokybiškiausiai šitą reikalą atliekantis telikas ar
projektorius. Viskas paprasta ir aišku.

Bet ne kuriems šio grupso dalyviams tai neįveikiamas galvosūkis, kodėl
taip yra ir kodėl pas kažką ne visi televizoriai yra LCD :)