Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sail
Data: 2018-02-13 12:22:26
Ne brokas, viskas tvarkoj su tuo TV. Tiesiog didele plazma mirgena daug
labiau, nei mazo diametro senos, ir balta jos spalva murzina kazkokia. Tarsi
pilkos atspalvis.

Daug ivariu plazmu modeliu maciau parduotuvej, ir jos man atrode tragiskai
mirgancios ir paplaukusio vaizdo, bet kadangi ankstesne perkant visos baimes
pasirode nepagristos, tikejausi kad ir su nauja namie bus ok. Deja, si karta
suklydau.
Net buvo minciu grazinti atgal.

Na ir tas filtras ant ekrano - man jo visai netruksta sename modelyje.

Tuo tarpu senai plazmai priekaistu ner. Ir balta spalva pas je ne tokia
murzina, kaip naujoj ST.
Icetomas kazkada spalvas sukalibravo, ir paciam telikui priekaistu is
technines puses neturejo.

Isvada apie mano TV tokia - ji galima ziureti tik tamsoj. Tada kaip ir ok,
vaizdas neerzina.