Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-09 07:13:02
Tai tipo laikina vaizdo fiksacija maziau uzknisa negu isdegimai? :)

Tokios nepagristos pasakos, kaip vienas is 100 ir panasiai, tik
pasiteisinimai arba avforumo dar vieno "bronco" sapaliones.
Nustok kalbeti be irodymu, nes rasai neta ka raso visas internetas, aisku
nevisada.

Pasikartosiu, kad 10m ziurai plazma ir skaitai interneta ir fotografuoji -
nepasidaro tv guru....