Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-14 14:36:42
Tik vat niekas nesneka, kad tik highend plazmos ta daro.
Nepazysti tu manes, as technikoj visada novatorius, puse namu robotizuota.
Maksimaliai stengiuosi pirkti viska aukstos klases, na minimum auksciau
viduriuko, galbut todel as neturiu problemu su technika (lcd cloudingai ir
pan.) tfu tfu tfu.
Kas del trolinimo, trolinu tada, kai zmones aklai persa savo nuomone, lipdo
etiketes ir pan. Ir per savo ta akluma nemato, kad jau kelis kartus rasiau,
plazma geriau rodo uz lcd.
Mane trolina, isiveliu i trolinima.
Kadangi bronchitas nemato, galiu rasyti normaliai. Nes tas jo aklumas (ne
vien apie savo puses atzvilgiu kalbu), mane uzknisa ir rasau jam bileka.
Nu krc.
Sorry.
Su sventem. :)

P.S> newsuose nuo pat pradziu jau 15m+, bet kuo tulyn tuo durnyn cia viskas,
keiciasi matyt kartos.