Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-07 01:21:44
On 2018-02-06 22:37, Sniegas wrote:
> Juoda geresnė, a v ostalnom tai nieko toje technologijoje gero. Ir
> storos, ir zirzia, ir energijos gerokai daugiau srebia. Aš labai jautrus
> CRT mirgėjimams ir nepirkau plazmos daugiausiai dėl kvailos rezoliucijos
> ir dėl mirgėjimų.

Bet tau ne karto neatėjo į galvą mintis, jog tu kalbi apie kažkokias
konkrečias dvi senas žemiausios klasės plazmas dar iš tų laikų, kai šita
technologiją dar vis tobulėjo?

Net tais 2008-ais metais be HDready plazmų jau egzistavo FHD, ir,
berods, būtent tais ar sekančiais metais Pioneer išleido savo paskutinės
kartos kultines Kuro FHD plazmas.

Kodėl tu dirbdamas prekyboje jų nepažiūrėjai, o tik kažkokį lowend'ą ir
dar prie netinkamo parduotuvės apšvietimo?

2009-ais metais aš Briuselio FNAC'e slankiojau aplink Pioneer Kuro ir
seilę varvinau, tai buvo Hi-end aparatai visų aplinkinių LCD fone.
Stovėjo ekspozicijos centre ir akivaizdžiai visiems pirkėjams
demonstravo Who is a boss :)

Ir rodė jos atitinkamai. Tik kad tai akivaizdžiai pamatytų eilinis
civiliokas, tereikėjo prislopinti įkyrų prekybos centro apšvietimą,
kuris tik išryškindavo mirgėjimą, ir pajungti kokybišką blu-ray filmą, o
TV įjungti teisingą vaizdo profilį.

Jei tik kuriame nors prekybos centre tai padarydavo, visi žiopliai
iškart buriuodavosi prie plazmų, o ne LCD. Vaizdo kokybės skirtumas buvo
ne tai kad mažai pastebimas, jis buvo totalus.

Metams dviems praėjus ir plazmų lyderystę perimus Panasonikui, pats
Panasonic absoliučiai pafeilino marketingo srityje ir jų telikai jau
buvo pozicionuojami ne ekspozicijų centre ar specialiuose "Home cinema"
kambariukuose, kaip Pioneer, o būdavo tiesiog sustatyti ekspozicijų
kampuose žemės aukštyje.

Įsivaizduok, eini per telikų eiles, o tau kiaušinių lygyje stovi
kažkokia 50"-60" Panasonic plazma :) Tu ne tai kad jos nepastebėsi, bet
pastebėjęs dar ir pasibaisėsi vaizdu, nes stovint greta tokio teliko ir
spoksant iš viršaus į apačią, suveikia jo ekrano filtras ir vaizdas
atrodo tamsus ir blankus. O jau kaip minėjau, standartinės prekybos
centrų šviesos tik išryškina plazmos mirgėjimą, kurį normaliomis
sąlygomis mato pastoviai tik kokie 2-3% žmonių, visi likę mato tik
parduotuvėje ir kai plazma rodo didelį šviesaus vaizdo plotą ekrane.
T.y. labai retai.

Be to, pats jau pasakojai, jog kažkur neseniai plazmą pamatei namų
sąlygomis ir paskui dar iš manęs norėjai mano seną nupirkti, tai vėl
kažkas pasikeitė? ;) Gi, pats pripažinai, jog tik tada pamatei kaip
gerai ji rodo ;)

Anyway, jei filmų nežiūri, tai tau nereikia nei plazmos, nei OLED,
gyvenk ramus su LCD.