Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-15 20:31:59
Aš jau pasakiau savo nuomonę - vaikų darželyje nupirko kompiuterius ir
įvedė internetą. Kalbėjau apie taško DYDĮ. Ir tiktai. Ar spalva turi
įtakos taško DYDŽIUI? Ar paviršius, ant kurio tupi taškas turi įtakos
taško DYDŽIUI? Jei ekranas 7" DPI bus daug didesnis, nei ekranui esant
55" prie 1920*1080 rezoliucijos. Kada jūs ne tik perskaitysit ką rašau,
bet ir suprasit ką parašau? Žiūrit į knygą ir matot špygą.