Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-05 13:14:01
Bl ir arkliui aisku, kad normaliai sureguliuotas nerodo. Ir p odefaultu is
gamyklos ausktos klases lcd buna normaliai sureguliuotas net turi nakties ir
dienos atskirus profilius.
todel juokingos cia visu rietenos kas geriau rodo, ypac kai paraso kad lcd
isvis nerodo nieko.
Kodel tu plazmos neturi nuo 2012 jei jos taip gerai tau rodo? ar tu isvis
jokio teliko neturi? tada uzuojautos...

Dare