Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sail
Data: 2018-02-10 11:49:27
Senasis modelis 42PV kazkas, naujasis 55ST kazkas.

Taip, is tiesu filtras jauciasi tik is virsaus / apacios. Tiesiog kabinant
nauja aparata po seno, buvau nustebes, kuriu galu naujas rod blogiau uz
sena.

Anyway, kol kas ziuriu ta plazma ir keist nesiruosiu. Bet po upgreido
likusios tokios nuosedos ant dusios, kad galutinis rezultatas nepateisno
lukesciu. T.y. vaizdo kokybe seno HD ready aparato man limpa labiau, nei
naujo 55ST.