Tema: Re: Apie OLED
Autorius: amenox
Data: 2018-02-20 23:08:16
Jei baleto šokėjų forume parašytų blogai apie plazmas, būtinai nueitum ir
būtinai parašytum. :)  O replajinau į tavo postą, ne keshos, postai tavo
žiniai čia yra public, ir jei nori su kažkuo paplepėt privačiai daryk replay
ne grupei o asmeniui. Ir beje nereik man nurodinėt kas man įdomu/neįdomu ir
ką galiu skaityt ką ne, nepatinka ką rašau - block sender ir ramu. Ok?

"Bronco"  parašė naujienų news:p6hotk$8at$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-02-20 17:43, amenox wrote:
> Visiems jau irgi viskas aišku ir jau niekam visiškai neįdomu kad pas ne
> kuriuos namie ne tik LCD, supranti?

Aš ne tau replajinau, o Keshai, tai jei tau neįdomu, tai neskaityk ir
neaiškink ką kitiems rašyti. Ok?

Aš pvz. neinu į baleto šokėjų forumą ir ten nerašau, kad man jūsų
pokalbiai neįdomūs... Supranti?